zaterdag 9 oktober 2010

SeMoDa



De vlijtige face-booker zal het wel al zien voorbijkomen hebben. Maar bij deze ook nog eens via mijn blog:

Sinds augustus ben ik ingeschreven als zelfstandig ergotherapeute. Joehoe :)
Mijn man en ik zijn met onze slaapkamer naar de zolder verhuisd en de jongens hebben hun speelkamer moeten opgeven** om zo 2 praktijkruimtes te kunnen creëren.

Het is een gok. Want ergotherapie wordt nog niet terugbetaald hier in België en ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik kan verwachten qua cliënten. Maar wie niet waagt niet wint.

En zie hier dus SeMoDa in opbouw. www.semoda.be Google is het summum in deze moderne wereld en google rankt sites op belangrijkheid via het aantal links die ernaar verwijzen. Dus linken maar en ik zal u eeuwig dankbaar zijn!


**Ze zijn er niet rouwig om, want in de plaats komt een pscychomotoriekruimte met klimrek, ballen, hangstoel, matten, klimtouw enz...

7 opmerkingen:

  1. Zal dit deze week nog op mijn site plaatsen! Ik zag trouwens dat de mijne al op de jouwe staat, waarvoor ook een dikke merci!
    Groetjes, Sabine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat gaaf zo'n ruimte thuis! en wat gaaf natuurlijk dat je het doet en ik wens je heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes ermee. Ik zou toch ook een linkje plaatsen naar http://www.hooggevoeligvlaanderen.be, aangezien je het daar ook over hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je, psychologische begeleiding wordt ook maar heel beperkt terugbetaald, he. Vier sessies, als ik het goed heb?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Miet, die link zet ik er bij :)

    Voor die psychologische sessies is er weinig alternatief terwijl de mensen kinesitherapie wél als alternatief voor ergotherapie zien. Doordat ergotherapie in België zo goed als geen eigen status heeft hebben kinesisten hier dan ook al veel van het takenpaket van de ergo's overgenomen.

    BeantwoordenVerwijderen